0320-605 00             info@aromdekor.se

Event

Sök

Inloggad som:

Ny kund

Glömt Lösenord

Skriv in din e-postadress och klicka sedan på "Skicka". En länk för att skapa ett nytt lösenord kommer att skickas till dig.

RETUR- & REKLAMATIONSFRÅGOR

Kan jag returnera en order eller vara?

Nej, vi har ingen returrätt på beställningar. 

 

Min vara var skadad vid leverans, vad gör jag?

När du tar emot din leverans har du alltid ansvar för att se över att godset ser okej ut. Om något skulle vara trasigt eller plasten inte är intakt är det viktigt att du som mottagare informerar chauffören om det. Chauffören i sin tur ska göra en notis om skadan och registrera det. 

Du som mottagare ska informera oss inom 3 dagar från mottagen leverans om transportskadan, skicka då med fraktdokument och om möjligt gärna en bild. 

 

Jag behöver reklamera en vara, hur gör jag?

För att registrera en reklamation gör du följande:

1. Logga in på aromdekor.se och gå till "mitt konto"

2. Gå till "ordrar" och välj "avslutade ordrar"

3. Klicka dig in på den order där du har en vara du ska reklamera. 

4. Klicka på pilen under "reklamation" på den orderrad du vill reklamera

5. Fyll i uppgifterna och skicka sedan in. Vi kommer sedan kontakta dig hur vi går vidare med din reklamation.

6. Maila in bild på din reklamation till  info@aromdekor.se

 

 

Det saknades vara på min beställning, hur gör jag?

Om det saknades en vara vid din beställning gör du följande gör att registrera det:

1. Logga in på aromdekor.se och gå till "mitt konto"

2. Gå till "ordrar" och välj "avslutade ordrar"

3. Klicka dig in på den order där varan saknades. 

4. Klicka på pilen under "reklamation" på den orderrad som saknades 

5. Fyll i uppgifterna och skicka sedan in. Vi kommer sedan kontakta dig hur vi går vidare med ditt ärende.