0320-605 00             info@aromdekor.se

Event

Sök

Inloggad som:

Ny kund

Glömt Lösenord

Skriv in din e-postadress och klicka sedan på "Skicka". En länk för att skapa ett nytt lösenord kommer att skickas till dig.

Jag har inte fått något ordererkännande

Dubbelkolla så att din order har gått iväg korrekt. Du kan också dubbelkolla så vi har rätt mailadress för ditt ordererkännande.
Ibland hamnar ordererkännandet i skräppost, dubbelkolla ifall den hamnat där.

 

Vad är repa-avgift?

Vi är anslutna till FTI, tidigare kallat Repa-registret. Det innebär att vi tar vårt ansvar vad det gäller våra förpackningar av plast, metall, papper/kartong och wellpapp. FTI är ett rikstäckande återvinningssystem av förpackningar och det innebär att förpackningsavgifter är betalda för våra produkter. Repa är alltså en pantavgift för våra emballage.

 För att förenkla administrationen är denna avgift särredovisad på våra fakturor och gäller konsumentförpackningar upp till 10 liter. Du kan läsa mer om FTI här.

 

Kan jag avbryta min order?

Din order kan avbrytas innan order har börjat plockas. För att få veta status på din order, kontakta vår kundtjänst.

 

Kan jag göra tillägg eller justera min order?

Du kan göra tillägg eller justeringar på din order innan den har börjat plockas. Kontakta vår kundtjänst för att få veta status på din order.

 

Kan jag se mina tidigare ordrar?

Alla dina ordrar finns under ”mitt konto”.

 

Hur ligger produkterna förpackade?

Information om förpackningar heller hur mycket som rymms på en pall finns under ”produktfrågor” och även under varje enskild produkt på vår webshop.

 

Får jag lägga en order som privatperson?

Nej, vi säljer endast till företag som har ett organisationsnummer. Som privatperson hänvisar vi till någon av våra återförsäljare. Vill du veta vilka som finns i din närhet kontakta vår kundtjänst.

 

< Tillbaka till Vanliga Frågor & Svar