0320-605 00             info@aromdekor.se

Inloggad som:

Ny kund

Glömt Lösenord

Skriv in din e-postadress och klicka sedan på "Skicka". En länk för att skapa ett nytt lösenord kommer att skickas till dig.

Arom-dekor Kemi utser vice VD, nuvarande försäljningschefen Herman Bruno

Arom-dekor Kemi har de senaste åren vuxit både fort och mycket. Detta ställer självklart en hel del krav på mer är att kunna leverera produkter till sina kunder.

Strukturer behöver också växa och utvecklas med ett snabbväxande bolags utveckling, därför utser nu Arom-dekors styrelse en vice VD, nuvarande försäljningschef/Sverige Herman Bruno till vice VD.

Syftet är att företräda bolaget och verka i verkställande direktörens ställe när han (Christian Lundell) av någon anledning tillfälligt inte kan fylla sin funktion samt att genom detta får ett mer officiellt mandat att hantera vissa frågor. Herman Bruno har varit med på Arom-dekor resa och utveckling sedan 2012 och känner bolaget väl. Herman fortsätter som tidigare i sin nuvarande roll som försäljningschef för Sverige

med att stötta och leda sitt sälj-/marknadsteam på ca 10 personer.

”Mitt dagliga arbete kommer inte påverkas i någon större grad och jag ingår sedan tidigare i ledningsgruppen, men det är självklart ett hedrande och kul uppdrag som jag ska förvalta på bästa sätt”, säger Herman Bruno.