0320-605 00             info@aromdekor.se

Inloggad som:

Ny kund

Glömt Lösenord

Skriv in din e-postadress och klicka sedan på "Skicka". En länk för att skapa ett nytt lösenord kommer att skickas till dig.

Vilokan AB förvärvar 80% av aktierna i Arom-dekor Kemi AB

Vår fantastiska resa fortsätter, nu tillsammans med Vilokan AB. Tillsammans skall vi nu stärka våra positioner ytterligare på marknaden.

Vilokan-koncernen utvecklar innovativa miljöteknikapplikationer för industriella kunder baserat på över 25 års erfarenhet. Bolaget levererar bland annat utrustning och tjänster för återvinning av lösningsmedel, glykol och andra råvaror.

– Jag är otroligt tacksam för åren som gått och den spännande resan som vi varit med om och ser nu väldigt mycket framemot att få jobba tillsammans med gänget på Vilokan, säger delägare Christian Lundell.

– Christian och bolagets anställda har på ett imponerande sätt utvecklat bolaget till att bli en ledande leverantör av AdBlue® i Skandinavien. Vi är glada och stolta över att tillsammans med Christian fortsätta utveckla bolaget
och förstärka bolagets position på marknaden ytterligare. Vi ser framemot fortsatt gott samarbete med våra kunder och leverantörer, avslutar Lars Rosell på Vilokan.

Vilokankoncernen ägs av Johan Brandberg, Lars Rosell, Karl-Henrik Jönsson och det familjeägda investmentbolaget Gullspång Invest AB.

Kontaktuppgifter till Arom-dekor Kemi AB förblir oförändrade och Christian Lundell fortsätter som VD för bolaget. Kontakt Vilokan: Lars Rosell tel: 0526-18731, lars@vilokan.se